Системата на рейтинга на заведенията на Barcafe.bg

Всички заведения представени в каталога BarCafe.bg участват в общата система на рейтинга, която осигурява получаване на оценки от клиенти на заведения, които се явяват потребителите на каталога.

Рейтингът е обозначен с цифри в десния долен ъгъл на снимката на всяко заведение и е усреднена оценка от потребителите по следващите 6 (шест) параметъра:

  • Разнообразно меню – параметър, зачитащ асортимента на предлаганите блюда;
  • Качество на обслужване – параметър, зачитащ внимателността, вежливостта, доброжелателността, скоростта, професионализма на действията на обслужващия персонал;
  • Качество на храна и напитки – параметър, зачитащ вкуса, свежестта, подаването и оформлението на предлаганите блюда и напитки;
  • Интериор, екстериор, панорама – параметър, зачитащ вътрешното и външното оформление на заведението, местоположението му и панорамния вид, отварящ се на клиентите на заведения;
  • Съотношение «цена/качество» - параметър, зачитащ съответствието на цената на блюда или напитки към тяхното качество и размери на порции;
  • «Тоалетно селфи» - параметър, зачитащ интериора, комфорта и чистотата на тоалетните в заведението.

По всеки от тези параметри потребителят може да даде една от 5 оценки: «отлично», «добре», «средно», «слабо» и «зле».

След поставянето на оценките, потребителят може да остави писмен коментар към собственика на заведението. След задължителната модерация оценките се събират с общия рейтинг на заведението, а писмените коментари се изпращат непосредствено към собствениците на заведения.

Заведения с висок рейтинг (повече от 7.0) автоматично попадат в ТОП списъка на най-добрите заведения на града и държавата и се поместват на главната страница на каталога. С това на снимката на заведението се появява оранжевата иконка «ТОП». В общия списък на заведенията на страницата «Всички заведения» потребителят има възможност да филтрира всички заведения по намаляването на рейтинга от най-високия към най-ниския.

Системата на рейтинга помага на потребителя да се запознае с мнението на другите клиенти преди да избере точното заведение. Освен това,  оценките на потребителите подсказват на собствениците на заведения направленията за оптимизация и подобряване на качеството на обслужване на гостите.

back